"Budúcnosť patrí tým, ktorí veria v krásu svojich snov."

10 spôsobov linkbuildingu

Link-BuildingLinkbuilding – budovanie spätných odkazov, je jednou z off-page SEO metód. Zhrnula som pre vás 10 spôsobov linkbuildingu:

1. Registrácia do katalógov, ktorých je veľa a len ťažko nájdeme naozaj kvalitné, čo stoja za to (napr. Zoznam.sk, Centrum.sk). Pri registrácii netreba povýšiť kvantitu nad kvalitou. Kvalitný spätný odkaz môže priviesť nových návštevníkov, pričom hromadná registrácia vám môže skôr pohoršiť.

2. Výmena odkazov, je menej efektívnou a zdĺhavou metódou. Treba pri nej hľadať relevantné weby a odkazy treba často kontrolovať.

3. Publikovanie na iných weboch, je výhodné pre obe strany. Stránka publikuje, to čo zaujíma jej návštevníkov, s tým, že uverejní odkaz na váš web.

4. Tlačové správy sú platené, alebo neplatené – PR (po prebratí agentúrami či webovými portálmi). Sú imidžovou reklamou, vďaka ktorej môžeme získať kvalitné spätné odkazy, či priamu návštevnosť.

5. Sociálne siete a bookmarks, pri ktorých ide o uverejňovanie rôznych zaujímavých obsahov napr. infografík na sociálnych sieťach, ktoré ostatní hodnotia.

6. Blogy, sa stávajú čoraz populárnejšie a kvalitnejšie. Na spracovávanie tém môžeme osloviť aj profesionálnych copywriterov.

7. Nákup spätných odkazov, je Gray Hat SEO metóda, drahá, no efektívna. Dajú sa pri nej získať kvalitné spätné odkazy.

8. Link Baiting, je aktivita vyprodukovaná nami, pričom spätné odkazy získavame prirodzenou cestou. Napr. kvalitne napísané články, ktoré iní od nás prevezmú a odkazujú na nás.

9. Výmena ABC, je sofistikovanou výmenou odkazov. Z webu A ide odkaz na web B, z webu B ide odkaz na web C a z webu C naspäť na web A.

10. Microsites, sú Gray Hat SEO metódou. Vytvorí sa samostatný web, ktorý má určitý obsah a môžeme naň umiestňovať odkazy apod.

Pridaj komentár